Deadlifts


Fitnessnet.nl - jouw persoonlijke fitness adviseur
home | klantenservice | veelgestelde vragen | winkelwagen   
Wil je advies of iets bestellen? Bel dan gerust naar 010-4420417  
maandag-vrijdag van 9.00 tot 16.00  

kies onderstaand de fabrikant
schrijf je in voor de nieuwsbrief
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief
login myFitnessnet
E-mail adres

Postcode cijfers
of registreer je
[inlog vergeten?]

Deadlifts

Agonist: erector spinae
Synergist: alle spieren in het lichaam

 

Spiergroepen
Alle spieren in het lichaam met de nadruk op de erector spinae (onderrug)

Uitvoering
Plaats een halter op de grond voor je ; buig je knieŽn, houdt de rug recht en pak de halter ; 1 hand met een bovenhandse grip en 1 hand met een onderhandse grip (als je zoveel mogelijk spieren wilt trainen) ; kom eerst met de benen omhoog (houdt de rug recht!) ; recht je bovenlichaam ; laat de halter weer zakken op dezelfde manier als dat je het optilde.

Belangrijke Opmerkingen

  • Als je je rug niet recht houdt, riskeert je een rugblessure, omdat anders de druk op de bepaalde ruggewervels (onderrug) groter is dan op anderen ;
  • Als je net begint met fitness, raden wij deze oefening ten zeerste af. Er komt veel gecompliceerde techniek bij deze oefening kijken, waardoor de kans op een blessure extreem hoog is.

naar de winkelwagen

De winkelwagen is leeg
recent bekeken voedingssupplementen
Je hebt nog geen producten bekeken
Betaal veilig online
Je kunt online veilig betalen met creditcard of iDEAL, gemakkelijk en snel via je eigen bank

betaal veilig online met iDeal
betaal veilig online met Visa
betaal veilig online met Mastercard
betaal veilig online via docData Payments

Het is ook mogelijk het bedrag naar onze eigen rekening over te maken, of onder rembours te bestellen. De bestelling wordt met DPD geleverd.

maak een overboeking naar onze rekeningbetaal bij aflevering aan de bezorger (rembours)

© 1998-2017 - Fitnessnet.nlsitemap  |  links  |  over ons  |  contact

-Deadlifts > Fitnessnet-