Spieropbouw & Krachtopbouw


Fitnessnet.nl - jouw persoonlijke fitness adviseur
home | klantenservice | veelgestelde vragen | winkelwagen   
Wil je advies of iets bestellen? Bel dan gerust naar 010-4420417  
maandag-vrijdag van 9.00 tot 16.00  

kies onderstaand de fabrikant
schrijf je in voor de nieuwsbrief
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief
login myFitnessnet
E-mail adres

Postcode cijfers
of registreer je
[inlog vergeten?]

Spieropbouw & Krachtopbouw

Spieropbouw wordt bereikt door het toedienen van een dermate trainingsprikkel aan de spieren, zodat deze gaan 'groeien' (hypertrofie). Dit wordt het snelste bereikt door het uitvoeren van sets tussen de 5 en 15 herhalingen, waarna een volgende herhaling niet meer mogelijk is (High Intensity Training). De trainingsmethoden sectie bevat specifiekere informatie over het aantal sets. De programma's zijn ingedeeld op aantal keren per week. Resultaten voor spieropbouw zijn eigenlijk alleen haalbaar als minimaal 2 keer per week wordt getraind. Wij geloven niet in het trainen van een spiergroep voor meer dan 3 keer per week. Onze programma's bevatten dan ook niet 3x per week dezelfde biceps oefening voor een bovenlichaam programma. Mensen die al getraind zijn en alleen hun spiermassa willen bijhouden hebben al genoeg aan het 1x per week trainen van de specifieke spiergroep.

Wij raden te allen tijde aan om een programma te volgen dat zowel het bovenlichaam als het onderlichaam traint. Programma 7 is -volgens ons- de beste balans voor een effectieve en gezonde spieropbouw training. Een goede ondersteuning van voeding is zeer belangrijk. Meer informatie hierover kun je vinden in de sportvoedingssectie.


  Trainingsschema 1 : Bovenlichaam 2x per week
  Trainingsschema 2 : Bovenlichaam 3x per week
  Trainingsschema 3 : Bovenlichaam Onderhoud 1x per week
  Trainingsschema 4 : Onderlichaam 2x per week
  Trainingsschema 5 : Onderlichaam 1x per week Onderhoud
  Trainingsschema 6 : Bovenlichaam en Onderlichaam Onderhoud 2x per week
  Trainingsschema 7 : Bovenlichaam en Onderlichaam 3x per week
  Trainingsschema 8 : Bovenlichaam en Onderlichaam 4x per week

naar de winkelwagen

De winkelwagen is leeg
recent bekeken voedingssupplementen
Je hebt nog geen producten bekeken
Betaal veilig online
Je kunt online veilig betalen met creditcard of iDEAL, gemakkelijk en snel via je eigen bank

betaal veilig online met iDeal
betaal veilig online met Visa
betaal veilig online met Mastercard
betaal veilig online via docData Payments

Het is ook mogelijk het bedrag naar onze eigen rekening over te maken, of onder rembours te bestellen. De bestelling wordt met DPD geleverd.

maak een overboeking naar onze rekeningbetaal bij aflevering aan de bezorger (rembours)

© 1998-2017 - Fitnessnet.nlsitemap  |  links  |  over ons  |  contact

-Spieropbouw & Krachtopbouw > Fitnessnet-