Standing Calf Raises


Fitnessnet.nl - jouw persoonlijke fitness adviseur
home | klantenservice | veelgestelde vragen | winkelwagen   
Wil je advies of iets bestellen? Bel dan gerust naar 010-4420417  
maandag-vrijdag van 9.00 tot 16.00  

kies onderstaand de fabrikant
schrijf je in voor de nieuwsbrief
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief
login myFitnessnet
E-mail adres

Postcode cijfers
of registreer je
[inlog vergeten?]

Standing Calf Raises

Agonist: gastrocnemius
Synergist: soleus

 

Spiergroepen
Gastrocnemius en de soleus (of scholspier) met de nadruk op de gastrocnemius.

Uitvoering
Neem een dumbel in iedere hand en ga rechtop staan ; lift je lichaam op door op je tenen te gaan staan ; ga terug naar je originele postitie.

Belangrijke Opmerkingen

  • Maak geen holle rug : kantel het bekken ;
  • Als je op het hoogste punt bent van de oefening (volledig strekking) moet je niet ontspannen, want dat kan een achillespees blessure met zich meebrengen ;
  • Door op een blokje of halterschijf te gaan staan met je tenen, kunt je de bewegingsuitslag vergroten.

Variaties

  • Als je je tenen naar buiten richt, traint je meer de binnenkant van de kuit ;
  • Als je je tenen naar binnen richt, traint je meer de buitenkant van de kuit.

naar de winkelwagen

De winkelwagen is leeg
recent bekeken voedingssupplementen
Je hebt nog geen producten bekeken
Betaal veilig online
Je kunt online veilig betalen met creditcard of iDEAL, gemakkelijk en snel via je eigen bank

betaal veilig online met iDeal
betaal veilig online met Visa
betaal veilig online met Mastercard
betaal veilig online via docData Payments

Het is ook mogelijk het bedrag naar onze eigen rekening over te maken, of onder rembours te bestellen. De bestelling wordt met DPD geleverd.

maak een overboeking naar onze rekeningbetaal bij aflevering aan de bezorger (rembours)

© 1998-2017 - Fitnessnet.nlsitemap  |  links  |  over ons  |  contact

-Standing Calf Raises > Fitnessnet-